جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ |۱۲ محرم ۱۴۴۶ | Jul 19, 2024
بز

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: مشکل مدیریت ما این نیست که مدیر زن باشد یا مرد، یا شیعه باشد یا سنی، بلکه مشکل غیر شایسته گزینی و ضعف روحیه جهادی و داشتن روحیه اشرافی گری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کاشان که در مصلای بقیه الله الاعظم(ع) برگزار شد، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: مردم ۳۰ میلیون رأی دادند که رئیس جمهور اسباب سعادت مادی و معنویشان را فراهم کند.

امام جمعه کاشان، پیام تبریک سید حسن نصرالله و جواب رئیس جمهور منتخب به وی را اقدامی مناسب توصیف کرد و گفت: حمایت محکم رئیس جمهور منتخب از مقاومت و بیانیه در رابطه با چین و روسیه و بد عهدی آمریکا قابل تحسین است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، ابراز کرد: مشکل مدیریت ما این نیست که مدیر زن باشد یا مرد، یا شیعه باشد یا سنی، بلکه مشکل غیر شایسته گزینی و ضعف روحیه جهادی و داشتن روحیه اشرافی گری است لذا سنجه‌های وزیران و مدیران آینده باید همان سنجه‌هایی که رهبر فرمودند باشد یعنی کار بلد، مومن، انقلابی، روحیه جهادی، پاکدستی و عدم اعتماد به آمریکا.

امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه چهارم مرداد سالروز مرگ رضا پهلوی است، اظهار کرد: در آن دوران ذلت و خواری به حدی بود که رضا پهلوی رئیس کشور حق نداشت بدون اجازه انگلیس یک رادیو گوش کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، با بیان اینکه رضا شاه پهلوی بخش وسیعی از کشور را به بیگانگان داد، خاطرنشان کرد: کشف حجاب توسط رضا خان علنی بود تا جایی که کسی حق نداشت در مدارس و ادارات با حجاب بیاید.

وی به عملیات رمضان اشاره کرد و با بیان اینکه این عملیات ۵۰ روزه برون مرزی بعد از فتح خرمشهر انجام شد، اظهار کرد: کاشان در این عملیات ۱۳۱ شهید از جمله سرداران سیدعلی ابهری و منصور نعمتی و شهید حسامی را تقدیم انقلاب کرد.

امام جمعه کاشان به جنایات صهیونیست غاصب در غزه و لبنان با حمایت آمریکای ملعون اشاره کرد و یادآور شد: اسرائیلی‌ها وقتی در بمباران هوایی و زمینی موفق نشدند با چراغ سبز علنی آمریکا، دست به کشتار مقامات ارشد مقاومت می‌زنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، تأکید کرد: براساس سنت الهی، پیروزی نهایی متعلق به جبهه حق می‌باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha